سرفه و گلو درد و تأثیر ماساژ درمانی در آن

درمان با تمرین یوگا

آنفولانزا و سرماخوردگی معمولا با گلودرد و سرفه شروع میشود ؛ بنابراین ابتدا گلودرد را قبل از آنکه به مرحله حادتری برسد باید ماساژ درمانی کنیم.
با دریافت اولین نشانه های گلو درد ، سریعا با استفاده از تمرین یوگا حرکت شیر را انجام دهید . این تمرین ساده گلو درد را قبل از شروع ، متوقف می نماید . ( نحوه ترمین ) زانوها را روی زمین قرار دهید و روی پاشنه هایتان بنشینید . دست ها را روی زانوها بگذارید و انگشتان خود را تا آنجا که می‌توانید از هم باز کنید . نفس عمیق بکشید و هنگام بازدم ، زبان خود را بیرون آورید ؛ نوک زبان را به چانه برسانید تا جایی که تقریبا عق بزنید .اکنون انگشتان خود را منقبض کنید و چشمانتان را به حالت تعجب ، گشاده و باز نگهدارید و در عین حال ، بدنتان را سفت و منقبض کنید . حالت کشیدگی بدن خود را برای چند ثانیه نگه دارید و سپس بدن را از حالت انقباض خارج کنید . این حرکت را ۵ یا ۶ بار انجام دهید و از درمان سریع خود شگفتی خواهید شد . وقتی حرکت نرمشی شیر را انجام می‌دهید ، ذخیره اضافی خون به قسمتهای آلوده بدن جاری می‌شود . این تمرین ، به تنظیم و تقویت ماهیچه‌ها و رباط‌ های گلو می انجامد .

ماساژ درمانی مراکز حساس واکنشی دست و پا

مراکز بازتابی مربوط به گلو در قسمت پایینی شست دست ، در قسمتی که به کف دست وصل میشود ، قرار دارد و به شکل یک پرده گوشتی بین انگشتان واقع شده است .مراکز واکنشی موجود در پا ، روی شست و جایی که به پا متصل می شود ، پیدا کنید و ماساژ دهید. بدین گونه ، بسیاری از موارد گلو درد را درمان میشود . غرغره کردن سرکه سیب نیز نتیجه شگفت آوری دارد که به حذف میکروبهای گلو می شود .

درمان گلو درد با سرکه سیب

مخلوط دو قاشق سرکه سیب در یک لیوان آب ولرم و غرغره آن هر نیم ساعت معجزه میکند و باعث حذف التهاب گلو و میکروبها می نماید .

چگونه سرفه را درمان کنیم

برای درمان سرفه ماساژ درمانی ، مفصل نزدیک به انتهای انگشت میانی خود را با دست دیگر شدیدا ماساژ دهید (بچلاند) . این عمل را در طی روز ۳ مرتبه و هر مرتبه ۱۰ بار انجلن دهید تا تاثیر شگتف انگیر آنرا ببینید .

آموزشگاه فنی و حرفه ای ماساژ به کوشان در زمینه آموزش تخصصی ماساژ، ماساژ آرامبخش، ماساژ زیبایی و…. در منطقه اندیشه، شهریار، کرج فعال می باشد و هنرجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی ماساژ و کسب مدرک ماساژ از سازمان فنی و حرفه ای کشور وارد بازر کار می شوند.

سالن تخصصی ماساژ سانا با کادری مجرب و ماساژتراپیست هائی حرفه ای در زمینه خدمات از قبیل ماساژ ریلکسی، ماساژ زیبایی و …. فعال می باشد و بانوان محترم در منطقه اندیشه، شهریار، کرج و …. می توانند با تعیین وقت قبلی از خدمات سالن ماساژ سانا استفاده نمایند.

ماساژ درمانی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *