مرکز تخصصی ماساژ سانا ( سالن ماساژ )

سالن ماساژ سانا با هدف اشاعه فرهنگ سلامت و تندرستی و همچنین ایجاد بستری مناسب جهت جذب بانوان محترم برای داشتن سلامت جسم و روان تاسیس گردیده است. در سالن تخصصی ماساژ سانا، خدماتی نظیر: ماساژ روسی، ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، ماساژ یومی هو، ماساژ کاهش سایز، ماساژ فرم دهی، ماساژ صورت، ماساژ شمع، ماساژ شکلات، رفلکسولوژی ( بازتاب درمانی)، ماساژ سنگ داغ، ماساژ هربال، ماساژ ورزشی، فوت ماساژ، پارافین تراپی، و ماساژ های ترکیبی و …. ارائه می شود.
سالن ماساژ سانا مخصوص بانوان واقع در منطقه شهریار، فاز یک اندیشه می باشد، که تمامی مجوز های لازم را از اتحادیه مربوطه دارا می باشد، عزیزانی که علاقمند به ماساژ می باشند می توانند با مراجعه به سالن ماساژ سانا از خدمات تخصصی مجموعه استفاده نمایند. کلیه ماساژ تراپیست های مجموعه سانا حرفه ای، تحصیلکرده و علاقمند به شغل خود می باشند که حضور در این مجموعه برای شما ساعاتی سرشار از آرامش را به ارمغان می آورد. ساعت کاری مجموعه سانا از ۹ تا ۲۰ می باشد.
مرکز ماساژ سانا با هدف تناسب اندام، رفع گرفتگی های عضلانی و انقباضات عصبی، حذف چربی های اضافی و ایجاد تناسب اندام، رفع مشکلات روانی مانند افسردگی و خستگی های مفرط، رفع ناهنجاری های اسکلتی، ایجاد شادابی و نشاط در پوست و … تاسیس شد که به ماساژ به صورت حرفه ای و عملی نگاه می کند و تمامی سبک های ماساژ را به صورت کاملا علمی بر روی مراجعین ماساژ انجام می دهند.
شما می توانید با تعیین وقت قبلی جهت مشاوره و آشنایی با انواع سبک های ماساژ و اینکه کدام سبک برای شما می تواند مفید باشد به سالن ماساژ سانا مراجعه کرده و تمامی اطلاعات را حضوری دریافت نمایید. نوع خدمات ماساژ به دلیل مراجعه مشتری به سالن می تواند متفاوت باشد.

تصاویری از محیط سالن ماساژ سانا

ماساژ ریلکسی

به سبکی از ماساژ گفته می شود که در آن تکنیک ها و حرکات ماساژ به آرامی و فشار حداقلی انجام می گیرد.

سالن ماساژ

ماساژ سوئدی

پایه ماساژ ورزشی می باشد و ماساژ ریلکسی همراه با تکنیک های ضربه ای می باشد.

ماساژ سانا

ماساژ سنگ داغ

با استفاده از حرکت دادن سنگ های داغ بر روی بدن انجام می گیرد که بسیار لذتبخش است.

ماساژ در شهریار

ماساژ تایلندی

ماساژی خشک و با کشش و فشار بر روی بدن می باشد که باعث افزایش دامنه حرکتی نیز می گردد.
ماساژ اصلاحی، ماساژ تراپیست با استفاده از علم و دانش و شناخت کامل بدن و استفاده از انواع مختلف تکنیک ها و ابزار اقدام به برطرف کردن و بهبود اسپاسم ها و دردهای عضلانی می نماید. که برای انواع مشکلات مانند سردرد، دردهای شانه و کتف ها، سیاتیک و کمر درد، درد های دست و پاها انجام می گیرد.

ماساژ در فردیس

ماساژ ورزشی

یکی از بهترین روش ها برای ریکاوریو بهبود اسپاسم های عضلانی برای ورزشکاران می باشد.

ماساژ در کرج

ماساژ لاغری

یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن و فرم دهی بدن به صورت طبیعی می باشد.

ماساژ در ملارد

ماساژ آروماتراپی

ماساژی است که در آن تکنیک های ماساژ ریلکسی با روغن های معطر و بوی عود در محیط انجام می گیرد.

ماساژ

ماساژ بارداری

برای زنان بارداری که دوره بارداری آن هااز ۳ ماه گذشته باشد صورت می گیرد. در این نوع ماساژ اسپاسم ها و دردهای کمری و شانه برطرف می گردد و همچنین بر روی پاها به صورت اختصاصی کار می شود.
ماساژ هربال یا کمپرس گیاهان داروئی
به این صورت انجام می گیرد که کمپرس ها را گرم کرده و توسط فرد ماساژ داده می شود.

سالن ماساژ

مدیریت مجموعه با سرکار خانم سوره شاد موسس و مدیریت مجموعه آموزشی فنی و حرفه ای به کوشان می باشد ایشان دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی هستند و ۱۰ سال سابقه در زمینه آموزش و خدمات ماساژ را دارند.
سالن تخصصی ماساژ سانا واقع در فاز یک اندیشه، نبش ارغوان یازدهم، پاساژ پرشین، بلوک شمالی، طبقه دوم واحد ۳
۰۹۱۲۶۰۲۸۴۹۵
۰۹۱۲۹۷۳۷۹۱۲

ماساژ در شهریار
ماساژ در کرج
ماساژ در فردیس
ماساژ در اندیشه
ماساژ در ملارد

کلیه حقوق این سایت متعلق به آموزشگاه ماساژ فنی و حرفه ای به کوشان می باشد ( گروه طراحان ایده پردازان نوین البرز )
Call Now Button