چرا آموزش ماساژ

چرا آموزش ماساژ

چرا آموزش ماساژ ببینیم :
ماساژ روشی است برای بهبود انواع مشکلاتی که با سلامت ارتباط دارد. از فواید ماساژ می توان به رفع گرفتگی های بدن، تحریک جریان خون، کاهش استرس ، کاهش دردهای موضعی، کمک به تناسب اندام، کاهش اضطراب و کمک به کنترل افسردگی و توانبخشی در آسیب های ورزشی اشاره نمود. که با گسترش این هنر در سرتاسر دنیا، ۸۰ نوع ماساژ مختلف روی بدن قابل انجام می باشد که با توجه به مزایای ماساژ و هزینه مناسب آموزش ماساژ فرد می تواند نقش اساسی در سلامت جسمی و روانی اطرافیان خود داشته و برای فراگیری انواع ماساژ دوره های مختلف را گذرانده و مدرک کسب نماید.

چرا آموزش ماساژ  : افراد از آموزش ماساژ اهداف زیادی دارند برخی با هدف کسب درآمد و برخی برای ارائه خدمات ماساژ به اعضای خانواده یا دوستان خود به یادگیری ماساژ اقدام می نمایند. شغل ماساژ در ایران رو به رشد می باشد و در مراکز حرکات اصلاحی، باشگاه های ورزشی، سالن های ماساژ و اسپا افرادی که دارای مدرک هستند می توانند مشغول به کار شوند.

چگونه ماساژ یاد بگیریم؟

چرا آموزش ماساژ  : ماساژ یک رشته اصولی و تخصصی می باشد. زمانی یک ماسور می تواند درآمدزائی خوبی از ماساژ داشته باشد که کیفیت بالایی از کار خود را ارائه دهد. پس دقت داشته باشید که اگر می خواهید ماساژ را فرا بگیرید حتما به مراکز آموزشی معتبر و با کیفیت مراجعه نمایید که ماساژ را به صورت تخصصی آموزش می دهند. آموزشگاه ماساژ باید تجهیزات مناسب برای آموزش داشته باشد و اجازه استفاده از تجهیزات را به هنرجویان بدهد، از اساتید حرفه ای و با تجربه در آموزشگاه ایده بگیرد و تجربیات این افراد را در اختیار کارآموزان ماساژ قرار دهد. دو متولی اصلی ماساژ در ایران فدراسیون پزشکی و ورزشی و سازمان فنی و حرفه ای می باشند، فدراسیون پزشکی ورزشی، با ارائه مدرک ماساژ ورزشی که کاربرد آن در سالن های ورزشی، استخر های شنا، مراکز حرکات اصلاحی و فیزیوتراپی با حضور پزشک می باشد.

تفاوت مدرک سازمان فنی و حرفه ای با سایر مدارک ماساژ در این است که دارای کد ملی آموزش بوده و در سایر کشورها نیز معتبر است، قابل ترجمه رسمی است. این مدرک جهت ارائه به اتحادیه برای صدور مجوز سالن ماساژ آرامبخش الزامی می باشد که بدون حضور پزشک و فقط برای انجام ماساژ های ریلکسی می باشد.

آموزشگاه فنی و حرفه ای ماساژ به کوشان تنها مرکز معتبر در زمینه آموزش ماساژ در غرب استان تهران( اندیشه، شهریار) بوده و تمامی دوره های ماساژ زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه در زمینه انواع ماساژ برگزار می گردد که مهارت آموز برای دریافت مدرک باید دوره های آموزشی خود را گذرانده و سپس در آزمون های سازمان شرکت نموده و موفق به کسب نمره قبولی گردد و سپس مدرک سازمان فنی و حرفه ای برای کاراموزان صادر می گردد.

چرا آموزش ماساژ