برگزاری دوره آموزشی کاربر‌ماساژ و ماساژ سوئدی برای بهمن و اسفند با تخفیف ۴۰ درصدی با ظرفیت محدود

آموزش کاربر‌ماساژ

کاربرماساژ چیست؟

دوره آموزشی کاربر ماساژ اولین استاندارد سازمان فنی و حرفه ای است و مناسب افرادی است که علاقه به شروع ماساژ از نقطه صفر دارند و نیاز به دریافت نمونه مدرک کاربر ماساژ برای فعالیت یا تاسیس سالن ماساژ دارند می باشد.

پس از پایان کلاس، جزوه و نمونه سوالات آزمون کاربر ماساژ فنی و حرفه ای در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت. استاندارد کاربرماساژ، به آموزش موارد تئوری و عملی ماساژ عمومی بدن به هنرجویان می پردازد تا بتوانند با مهارت و توانائی بالا در بازار کار حاضر گردند و شغل مناسب خود را بیابند.

از آنجایی که ماساژتراپیست، قرار است مهارت خود را بر روی بدن انسان به کار گیرد، اگر یادگیری این مهارت و فنون به روش درست و کاملی صورت نگیرد، امکان دارد نتیجه ای بر خلاف هدف و رسالت واقعی هنر ماساژ به دست آید. اگر هنرجویان آموزش ناقصی ببینند، تمرین کافی نکنند و یا به اندازه کافی دانش لازم درباره بدن انسان را به دست نیاورده باشد و در نهایت به فرد ماساژگیرنده آسیب وارد گردد.

به همین علت است که شیوه دریافت آموزش ماساژ، فنون تدریس ماساژ، فرد یا گروه آموزش دهنده و همچنین مرجع آموزشی ناظر بر دوره بسیار پراهمیت و اثرگذار می باشند.

دوره کاربر ماساژ به شما کمک می کند تا مهارت های لازم برای شروع یک کسب و کار موفق در زمینه ماساژ را به دست آورید.

دوره آموزشی کاربرماساژ به صورت کاملا تخصصی و با متد روز دنیا در آموزشگاه ماساژ به کوشان آموزش داده می شود و هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی برای آزمون تئوری و عملی به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوند.

فواید ماساژ سوئدی

  • پکیج آموزشی کاربر ماساژ و ماساژ سوئدی

  • هزینه دوره با تخفیف ۴۰ درصدی : ۵،۱۰۰،۰۰۰ تومان

  • طول دوره برگزاری : ۵٠ ساعت می باشد

مباحث آموزشی:

١. آموزش تخصصی ماساژ روسی

٢. اناتومی

٣. فیزیولوژی

۴. ممنوعیت های ماساژ

۵. محدودیت های ماساژ

۶. روغن ها

٧. حرکت شناسی

٨. آموزش تکنیک های ماساژ روسی

٩. آموزش پروتکل ماساژ روسی

١٠. آموزش ماساژ سوئدی

١١.اموزش پروتکل ماساژ سوئدی روی کل بدن

١٢. آموزش پروتکل ماساژ ورزشی

در این پکیج دو مدرک ماساژ سوئدی و کاربر ماساژ از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به هنرجو داده می شود