فواید ماساژ صورت

خواص و فواید بی شماری برای ماساژ صورت و بدن ثابت شده است ، که با انجام صحیح ماساژ حاصل می شود . ماساژ صورت می تواند جریان خون به بافت های صورت را افزایش دهد و باعث ایجاد پوستی جوان تر و روشن تر شود. این ماساژ ها می توانند به شما کمک کنند پوست خود را لیفت کنید، ظاهر پف شدگی و چین و چروک موجود بر روی پوست را کاهش دهید. ماساژ صورت خوب قادر است استرس را کاهش دهد و حس آرامش را در شما ایجاد نماید.

فواید ماساژ صورت

ماساژ لیفت صورت بر روی قسمت هایی تمرکز دارد که در آن پوست بیشتر مستعد افتادن است، ماساژ دادن ناحیه چشم به لیفت پوست افتاده و مبارزه با چین و چروک ها در این قسمت کمک می کند. وقتی دچار استرس می شوید عضلات در قسمت فک و ناحیه گوش سفت می شود و ماساژ دادن این نواحی به ریلکس شدن عضلات آن کمک می نماید. تنش و استرس اغلب در ناحیه گیجگاه و پیشانی سبب گرفتگی عضلانی و منجر به سر درد می شود و ماساژ این نواحی برای فرد مفید می باشد. اگر عفونت یا تنش سینوسی دارید ماساژ دادن بینی به تسکین آن کمک می کند.

فواید ماساژ صورت

فواید ماساژ صورت

ماساژ صورت نوعی ورزش برای عضلات صورت است که کمک می کند تا گردش خون در صورت بهتر جریان پیدا کند. در نتیجه اکسیژن رسانی به سلول های پوست بیشتر می شود و مواد غذایی هم به اندازه کافی به سلول ها می رسد که نتیجه نهایی روشن تر شدن رنگ پوست و افزایش طراوت و شادابی آن است.

فواید ماساژ صورت

با ماساژ دادن عضلات سفتی خود را حفظ می کنند و شل و افتاده نمی شوند، علاوه بر تاثیراتی که ماساژ دادن بر روی شادابی و طراوت پوست دارد، می تواند باعث افزایش آرامش و رفع تنش های عصبی در فرد شود و برای درمان سر درد هم مفید است. همینطور، ماساژ صورت نسخه ای است که پزشکان طب سنتی کشور های شرقی برای رفع خستگی و چین و چروک تمام قسمت های صورت تجویز می کنند.

اگر پوست صورت دارای زخم باز یا بریدگی، آکنه شدید یا کورک، یا هرنوع عفونت پوستی دیگر، التهاب یا اگزمای شدید است و یا چنانچه اسکار جوشگاه جدیدی در صورت شما ایجاد شده و یا در حال شکل گیری است، حتما قبل از اقدام به ماساژ صورت با پزشک مشورت نمایید.

در انتها به نمونه ای از فایل ویدئویی که در این زمینه ایجاد شده است توجه نمایید .

جهت شرکت در کلاسهای آموزشی آموزشگاه ماساژ بهکوشان و استفاده از مرکز آموزش ماساژ سانا راهای ارتباطی زیر موجود می باشد .

اینستاگرم : massage.behkushan

واتس آپ :  ۰۹۱۲۶۰۲۸۴۹۵

شماره تماس : ۰۹۱۲۹۷۳۷۹۱۲

مرکز آموزش ماساژ شهریار ، مرکز آموزش ماساژ اندیشه ، مرکز آموزش ماساژ فردیس ، مرکز آموزش ماساژ مارلیک ، مرکز آموزش ماساژ ملارد

مرکز آموزش ماساژ بانوان شهریار ، مرکز آموزش ماساژ بانوان اندیشه ، مرکز آموزش ماساژ بانوان فردیس ، مرکز آموزش ماساژ بانوان مارلیک ، مرکز آموزش ماساژ بانوان ملارد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *