ماساژ و کمردرد

ماساژ و کمردرد

کمردرد داری؟ میدونی چه ماساژی میتونه براتون مناسب باشه؟

مهم ترین علل درد های مکانیکی ناحیه کمر عبارتند از:

* کشیدگی عضلانی

* پیچ خوردگی ها

* اسپاسم عضلات ناحیه کمری-لگنی

* آسیب مفاصل بین مهره ای پشتی

* فتق دیسک بین مهره ای

* لغزش مهره کمری

* انحراف جانبی ستون فقرات

* آرتروز

* اندومتریوز

* فیبرومیالژیا

* چاقی

* استئومیلیت

* استئوپروز

* وضعیت نامناسب بدن

* تنگی کانال نخاعی

* درگیری عصب سیاتیک

ماساژ و کمردرد

ماساژ و کمردرد

بهترین ماساژ برای کمردرد کدام است؟

ماساژ سوئدی و کمردرد

ماساژ سوئدی یک ماساژ ملایم است و مناسب افرادی است که می خواهند تنش را از بدن خود دور کنند و تمایل به ماساژ آرامتر دارند. ماساژ سوئدی می تواند به باز شدن گره های عضلانی کمک کند. ماساژ و کمردرد

ماساژ دیپ تیشو و کمردرد

این ماساژ برای همه افراد مناسب نیست، این ماساژ به طور عمیق روی عضله های دردناک انجام می شود و تا آنجا که ممکن است از طریق عضله به استخوان می رسد، این نوع ماساژ به باز شدن گره عضلات که باعث درد مزمن گردن و قسمت بالایی کمر می شود کمک می کند.

ماساژ نقطه ماشه ای و کمردرد

هدف از ماساژ نقاط ماشه ای شناسایی و رها سازی نقاط ماشه ای است. در ماساژ نقاط ماشه ای بارها و بارها فشار عمیق به نقطه مورد نظر و سپس رها کردن آن انجام می شود تا زمانی که نقطه مورد نظر آزاد شود. این نوع ماساژ برای دردهای مزمن و تنش عضلانی و همچنین میگرن ناشی از تنش عضلانی بهترین گزینه است.

ماساژ و کمردرد

آموزشگاه فنی و حرفه ای ماساژ به کوشان در زمینه آموزش تخصصی ماساژ، ماساژ درمانی، ماساژ آرامبخش، ماساژ زیبایی و…. در منطقه اندیشه، شهریار و کرج فعال می باشد و هنرجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی ماساژ و کسب مدرک ماساژ از سازمان فنی و حرفه ای کشور وارد بازار کار می شوند. جهت تماس و اطلاع از کلاسها اینجا کلیک کنید

سالن تخصصی ماساژ سانیتاس با کادری مجرب و ماساژتراپیست هائی حرفه ای در زمینه خدمات ماساژ از قبیل ماساژ های ریلکسی، ماساژ های اصلاحی، ماساژ زیبایی و …. فعال می باشد و بانوان محترم در منطقه اندیشه، شهریار، کرج و …. می توانند با تعیین وقت قبلی از خدمات سالن ماساژ سانیتاس استفاده نمایند.